I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 21, 2010

Pada 17 hb Januari, LOOK telah mengadakan Hi-Tea with Linda Onn di MMCR Ampang Point.Seramai 54 orang LOOK member bersama keluarga telah datang untuk memeriahkan majlis tersebut. Majlis tersebut bertujuan untuk beramah mesra dengan ahli LOOK baru disamping untuk merapatkan hubungan sesama members, committee dengan Linda Onn. Pelbagai permainan serta cabutan bertuah telah diadakan.

Kesemua LOOK members begitu sporting untuk mengambil bahagian dalam permainan yang diadakan.

Gambar2 boleh dilihat di slideshow yang tertera di blog...
Thanks for coming Kak She & Kak Maria (one of LOOK member)

Thanks for coming kak

Welcome Izuddin, New Member


TAHNIAH KAK

Tuesday, January 19, 2010

new member

committee



Yatie, Shaza n Sue

Prepare barang

pose hangat

Monday, January 18, 2010

Menyusun hadiah

Kaunter pendaftaran

Gift for LOOK members

Voucher for new member



Salam semua,

10 January 2010 merupakan opening activity untuk LOOK members. Kami telah memberikan voucher makan percuma serta hadiah untuk LOOK members yang lama sebagai tanda pernghargaan kepada mereka. Pelbagai hadiah yang diberikan seperti Mug, beg LOOK, buku catatan, minyak mastika dan voucher makanan.
Salam semua..

Selamat datang to all members..Linda Onn Orange Klub (LOOK) merupakan Kelab peminat Linda Onn seluruh Malaysia. LOOK telah ditubuhkan pada Tahun 2006, dan mula bergiat aktif pada tahun 2007. LOOK mula mengambil bahagian dalam Bowling Tournament anjuran DaVom pada 27 April 2008.Selain itu juga LOOK mengambil bahagian dalam Bowling Tournament anjuran Heliza Bereh Fan Club 16 June 2008. Pada 29 November 2008 LOOK telah menganjurkan Futsal Tournament. Futsal ini merupakan aktivity tahunan LOOK pada tahun 2008.

Tahun ini 2010 kami akan kembali aktif dengan pelbagai aktivity yang telah dirancang.
So kepada New Comers, Welcome!
 


Blogger Template By LawnyDesignz