I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 24, 2010

Salam geng,

Setelah selesai aktiviti Dinner with LO, L.O.O.K telah mengadakan lawatan ke Pusat Penjagaan Nur Zaharah, Janda Baik..

Sedikit Info mengenai Pusat tersebut adalah

Pada petang 23/04/2007, satu kebakaran yang dipercayai berpunca dari litar pintas akibat panahan petir berikutan cuaca buruk telah melanda Rumah Kebajikan Nur Zaharah. Ini mengakibatkan seluruh kediaman mereka musnah sama sekali. Kebakaran dilaporkan bermula dari sebuah bilik, di mana para penghuni pada masa itu sedang menikmati juadah makan malam. Rumah kebajikan ini adalah di bawah naungan YBhg Dato’ Nik Mahmud dan isterinya YBhg Datin Norjan.

Pasukan FFRS Elektrisola yang pertama tiba di lokasi kebakaran tetapi malangnya kereta bomba tidak dapat masuk hingga ke rumah tersebut kerana jambatan yang sempit. Mereka terpaksa menggunakan pam mudah-alih untuk memadam api tersebut. Malangnya api merebak dengan begitu pantas dan memusnahkan segalanya dalam masa kurang dari 10 minit. Walaupun tinggal sehelai sepinggang, namun kita bersyukur kerana tiada kemalangan jiwa dilaporkan. Penghuni-penghuni rumah tersebut yang berjumlah 16 orang berumur di dalam lingkungan 8 bulan ke 16 tahun, bersama beberapa orang pekerja yang menguruskan rumah tersebut ditempatkan di penempatan sementara kepunyaan Puan Ainon Mohamad di Janda Baik.

Lawatan ini akan diadakan pada 27hb Februari 2010 dengan menaiki bus. Semua peserta akan berkumpul di My Asam Pedas Shops pada pukul 11.00 pagi..Bayaran yang dikenakan adalah RM 20 utk tabung dan tambang bus..

SO SEE YOU GUYS!!
Hawaiian Dance, yeahhhhh

Say 'PEACE'

Apa macam kak Lon, Ok tak?

Jemput makan semua!!

Nurul Iknee



Peminat Cilik LO, Niya n Chacha

Bersantai ek Nurul n Huda

Marilah mandi dik


Aishah n Kak Lon

Tahniah!Dapat g ATV, Thanks to Mr Mas Faizal


Sebelum bersurai kita gambar dulu.....


MC terbaek..Yatie, our Presiden

Peminat Setia Linda Onn, Kak Sharifah n Girls


Nurul Iknee n Huda


Bersantai

Linda wif her sister, Intan Onn

Makan time


Ketibaan para tetamu

Yatie wif kak Sharifah

Committee pun kena makan..hehehe

Susahnya nak buka kepah niii...hehe

Linda pun hula hoop

Linda pun nak bakar ayam n jagung..
Peminat Setia Linda

En Taqiuddin & Friends

Intan Onn

Pemenang bertuah!!!

Jemput minum semua

Persediaan Punch


Menanti Ketibaan Tuan Puteri, LO

Setelah ketibaan LO

Orang kuat L.O.O.K, KECU & SHE


Welcome

Ala2 Hawaiian Beach

Fruit Punch & Kelapa

Cawan for Punch Drink


Spaghetti Seafood

Jagung & Ayam Bakar

Nasi Goreng Ala Hawaiian

Decoration Ala Hawaiian
Salam geng...

Fuh..dah lama tak update our recent activity...Pada 12 Februari 2010, L.O.O.K telah mengadakan makan malam bersama Linda Onn di kediamannya..Acara ini merupakan kesinambungan Hi-Tea dimana 5 pemenang yang dapat menjawab soalan istimewa telah dipilih utk menghadiri dinner tersebut dan 10 pemenang melalui peraduan sms "soal jawab LO" yang terpilih.
Tema yang dipilih adalah HAWAIIAN...So kami committee L.O.O.K telah menghiasi rumah Linda Onn mengikut tema yang ditetapkan..

Tetamu yang hadir telah dipakaikan gelang tangan oleh Intan Onn,kakak Linda Onn & Yatie Madon, Presiden L.O.O.K...Tepat jam 9.00 malam ketibaan LO disambut dengan menabur bunga..Acara diteruskan dengan makan malam sambil diselang selikan dengan permainan. Sebelum itu, pihak tuan rumah, LO telah memberikan sepatah dua kata utk tetamu..

Sebanyak 4 permainan diadakan iaitu, Pakaian tercantik, Menarai ala Hawaiian, Hula Hoop dan Persediaan punch terpantas. Pemenang menerima hadiah dari ATV. Terima kasih En Mas Faizal kerana sudi menaja hadiah tersebut.

Terima kasih diucapkan yang tak berbelah bagi utk AJK L.O.O.K, para tetamu, tak lupa juga Tuan Rumah, LO yang sudi membenarkan kami melakukan aktiviti ni, serta En Taqiuddin dari Karangkraf dan En Mas Faizal sekeluarga..

GAMBAR NEXT ENTRY




Tuesday, February 23, 2010

Salam semua,

Kami Committee L.O.O.K telah bersepakat untuk memudahkan ahli L.O.O.K yang baru mendaftar..oleh itu kami lampirkan borang pendaftaran untuk memudahkan pihak anda..Pembayaran boleh dibuat melalui bank in RM 10 ke akaun bank yang di sediakan....

Kad yang bakal members dapat....


AKAUN BANK: 21227300028006
RHB BANK

NAMA: ROZLINDAH BINTI ONN/ FAUZIAH BINTI ONN
 


Blogger Template By LawnyDesignz