I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 13, 2010

Roy

yatie

Siti Yuszaida

Sharifah

Saturday, April 10, 2010

Salam LOOKers,


Alhamdullilah! Trip ke Rumah Sri Kenangan, Seremban bersama LOOKers tadi berjalan dengan lancar. Sayu hati tgk org2 tua yang tinggal di situ. Thanks ajk LOOK, thanks semua atas sokongan dan sumbangan. Waitfor LOOK's next activity ok!!!!


-LO-
Salam semua,

Syukur alhamdullilah perjalanan ke rumah Sri Kenangan Seremban berjalan dengan lancar. Insya allah kita akan upload gambar dan rumusan dalam masa terdekat nanti......

Thursday, April 8, 2010

Salam,

LOOKers kami mengalu-alukan sumbangan utk warga emas spt diapers, biskut, beras dan wang tunai..

utk keterangan lanjut sila hubungi shaza 012-3078475 and suriani 019-6405966

Friday, April 2, 2010

Wow!!! Best!! Fun!! Seronok yang amat sangat x dapat digambarkan..Melihatkan gambar2 yang di "snap" oleh Mr Red dari RED PHOTOGRAPHY , telah dapat menggambarkan betapa seronoknya kami semua..

Pada 21hb Mac 2010 yang lepas, kami LOOKers telah membuat aktiviti yang agak extreme dengan menaiki All Terrain Vehicle (ATV).

Kami berkumpul pada jam 3.00ptg dihadapan Zoo Negara, lebih kurang jam 3.30ptg kami konvoi beramai-ramai memasuki kampung Kemensah dimana terletaknya Adventure ATV Park yang diusahakan oleh saudara Mas Faizel.

Linda Onn selaku penaung Klub LOOK datang pada petang itu menaiki her new bby "motor spider" dengan gaya seperti sorang biker Pro..(bkn Perosak k) VROMMMMMMM!!!!!!!

Setelah kami diberi penerangan sedikit sebanyak tentang bagaimana ingin mengendalikan ATV. Kami pun terus memulakan perjalanan kami dari base ATV ke Air Terjun Kamisa. Perjalanan kami sangat lancar, tapi cuma ada seorang dua yang menunggang ATV macam kura-kura (he..he..) perjalanan kami lebih kurang 30min, sesampainya kami diAir Terjun Kamisa, semua ahli LOOK tidak melepaskan peluang bermandi-manda bersama-sama Linda Onn, lebih kurang 1jam lebih kami beseronok sakan bermandi-manda, begurau-senda,becerita ttg hal2 semasa tidak sedar jam telah pun menunjukkan pukul 7.00mlm.. kami pun bergegas pulang ke base, sebelum kami bertolak pulang dari Air Terjun Kamisa kami tdk melepaskan peluang mengambil gambar dan video untuk dijadikan kenang-kenangan...

Sesampainya kami dibase masing2 membersihkan diri terlebih dahulu sebelum kami menjamu selera dengan makanan yang telah dibawa oleh ajk2 Klub. Masing-masing perut dah "bekeroncong" mana tidaknya setelah berendam berjam-jam lamanya didalam air.Kami dijamu dengan Nasi,ayam cili padi,telur dadar,sayur kobis, fuhhh!! mmg best...gud job girls (Shaza,Sue n Kecu)

Sebelum kami beredar kami sempat mengambil gambar kenang-kenangan bersama Linda Onn.. Tx Sis!

We had a very good and hapenning time, tx to all LOOKers!! muah..muah..

Tungggguuuuu untuk next activity dari kami LOOKers..

Sekian

Yatie










PICTURE EDIT BY REDPHOTOGRAPHY....TQ BRO!!!!!!!!!http://redphotography1.blogspot.com/
 


Blogger Template By LawnyDesignz