I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 24, 2010

Salam geng...

Fuh..dah lama tak update our recent activity...Pada 12 Februari 2010, L.O.O.K telah mengadakan makan malam bersama Linda Onn di kediamannya..Acara ini merupakan kesinambungan Hi-Tea dimana 5 pemenang yang dapat menjawab soalan istimewa telah dipilih utk menghadiri dinner tersebut dan 10 pemenang melalui peraduan sms "soal jawab LO" yang terpilih.
Tema yang dipilih adalah HAWAIIAN...So kami committee L.O.O.K telah menghiasi rumah Linda Onn mengikut tema yang ditetapkan..

Tetamu yang hadir telah dipakaikan gelang tangan oleh Intan Onn,kakak Linda Onn & Yatie Madon, Presiden L.O.O.K...Tepat jam 9.00 malam ketibaan LO disambut dengan menabur bunga..Acara diteruskan dengan makan malam sambil diselang selikan dengan permainan. Sebelum itu, pihak tuan rumah, LO telah memberikan sepatah dua kata utk tetamu..

Sebanyak 4 permainan diadakan iaitu, Pakaian tercantik, Menarai ala Hawaiian, Hula Hoop dan Persediaan punch terpantas. Pemenang menerima hadiah dari ATV. Terima kasih En Mas Faizal kerana sudi menaja hadiah tersebut.

Terima kasih diucapkan yang tak berbelah bagi utk AJK L.O.O.K, para tetamu, tak lupa juga Tuan Rumah, LO yang sudi membenarkan kami melakukan aktiviti ni, serta En Taqiuddin dari Karangkraf dan En Mas Faizal sekeluarga..

GAMBAR NEXT ENTRY




0 comments

Post a Comment

 


Blogger Template By LawnyDesignz